Tinklinio marketingo dvasingumas
ir tikroji galimybė
Pradėsiu nuo milžiniško baubo arba kaip amerikiečiai sako rožinio dramblio kambaryje – tinklinio marketingo. Dar prisimenu savo turėtas neigiamas nuostatas iš susidūrimų su neetiškais šios industrijos atstovais iš kelių kompanijų bei pasenusiais, spaudimu paremtais jų veiklos metodais. Fu kaip neskanu… Jei man kas būtų pasakęs jog kažkada pati imsiuosi tinklinio marketingo būčiau atsakiusi niekada. O jei dar būtų pasakę jog laikysiu tai idealiai moteriai tinkama, dvasingumu, meile ir tarnyste paremta veikla būčiau skaniai pasijuokusi.
Kas viską pakeitė? Susimąstyti paskatino Young Living produktai, akivaizdus kompanijos pasišventimas kokybei (Kokybės standaras „Nuo sėklos iki kamštelio„), siekis išlikti tais, kas nustato kokybės kartelę visai aromaterapijos industrijai. Taigi pradėjau naudoti Young Living produktus – eterinius aliejus, Ningxia red sultis ir maisto papildus papildytus eteriniais aliejais kai man reikėjo sprendimo šeimos sveikatos iššūkiams, su kuriais susidūrėme kai sūnelis pradėjo lankyti darželį.
Patyrusi stulbinantį efektą ir naudą savo ir šeimos sveikatai, atsisakiusi didžiosios dalies bet kokios chemijos savo namuose natūraliai jaučiau norą ir kitiems parekomenduoti šiuos produktus. Juk artimiems žmonėms visi linkime sveikatos, geros savijautos, saugumo, laimės, tad natūralu pasidalinti viskuo, ką gero randi ar išmoksti.
Kaip sakė Vinstonas Čerčilis „Pragyvename iš to, ką gauname, tačiau gyvename iš to, ką duodame”.
Susižavėjusi produktais nusprendžiau plačiau atmerkti akis ir į tinklinį marketingą, įsigilinti kas tai iš tiesų yra. Aš supratau jog yra senoji mokykla ir yra naujoji, šiuolaikinė. Senosios tinklinio marketingo mokyklos daug elementų man paprasčiausiai buvo nepriimtini. Aš nesu ir nenoriu būti pardavėja, nenoriu nieko siūlyti tam, kam nei įdomu, nei reikia, ar juolab daryti spaudimo ir manipuliuoti. Be to aš esu intravertė ir labai stipriai apribota savo sveikatos būklės, dėl vaikystėje prasidėjusios ir progresuojančios genetinės ligos, su labai labai mažu socialiniu ratu ir retai kur išeinanti iš namų. Tikrai nenoriu keistis į tai, kas nesu ar daryti to, kas man nenatūralu ir nekomfortabilu. Galbūt ir jūs įsivaizduojate tinklinį marketingą kaip pastangas įsiūlyti savo produktą žmonėms, kurie priešinasi ir reikia juos įkalbėti pirkti ir ta idėja atrodo tiek pat patraukli kaip danties kanalo taisymas.
Bet viskas keičiasi ir evoliucionuoja, vystosi ir pati tinklinio marketingo profesija bei auga šios srities atstovų profesionalumas.
Kai aš suvokiau jog šiuolaikinis tinklinio marketingo modelis kviečia daryti būtent tai, kam jaučiu pašaukimą – dalintis, mokyti ir padėti žmonėms, įkvėpti juos sąmoningesniam, sveikesniam, laimingesniam gyvenimui, visapusiškai gerovei ir klestėjimui, aš pasijutau atradusi neįtikėtiną galimybę.
Tai galimybė darant tai, kam jaučiu aistrą ir mokant tą patį daryti kitus padėti neįtikėtinai daugybei žmonių. Kaip pasakė pats Gary Young, Young Living kompanijos įkūrėjas, – vienas žmogus negali pakeisti pasaulio, bet jis gali nešti žinią pakeisiančią pasaulį.
Visatoje egzistuoja lygybė tarp žmogaus duodamos vertės ir gaunamos vertės. Per šį veiklos modelį, mokydami kitus žmones, savo komandos narius ir padėdami jiems pasiekti sėkmės mes paliečiame daugiau žmonių gyvenimų nei pajėgtume dirbdami vieni. Todėl ir atgal gauname labai daug tiek emociškai, tiek ir finansiškai.
Taigi aš nešu žinią, aš mokau, aš dalinuosi ir įkvepiu. Jaučiuosi nuostabiai kiekvieną mėnesį žiūrėdama į savo gautą atlygį ir suvokdama jog jį gaunu tik tuomet kai tikrai kažkam sugebu padėti, padaryti kažkieno gyvenimą geresniu. O šiuolaikinis tinklinio marketingo modelis, internetas bei kitos technologijos leidžia man didžiąją dalį laiko dirbti iš namų, bendrauti tik su tais žmonėmis, kurie ieško to, kuo aš dalinuosi ir ateina jau susidomėję ir atviri žinioms bei galimybei.
Prisijungti prie tinklinio marketingo kompanijos labai lengva, pradėti šią veiklą gali kiekvienas, tačiau ji nėra kiekvienam. Bent jau savo komandoje labiausiai noriu matyti žmones, kurie:
- Jaučia pašaukimą padėti kitiems žmonėms
- Mano kad žinios yra galia ir noriai bei greitai mokosi
- Supranta, kad tinklinis marketingas yra profesija ir siekia viskame, ką daro tapti profesionalais
- Kelia sau tikslus, iki kurių yra pasiruošę augti, nes ši profesija ne siūlo galimybę asmeniniam augimui, o reikalauja to
- Suvokia, kad galimybė paprastai ateina apsirengusi kombinezonu ir atrodo kaip darbas, yra pasirengę dirbti, o ne teisintis
- Yra pasirengę padaryti viską, ko reikės užsibrėžtam tikslui pasiekti (priaugti iki jo), o ne „pabandyti”
Kaip sakiau, aš matau tinklinio marketingo veiklos modelyje realizuotus dvasinius principus – gauni tiek, kiek vertės davei, tavo veikla auga tik tiek, kiek augi tu pati, klestėsi tik tuomet jei dirbsi su meile ir realizuosi savo talentus bei unikalumą.
Ar tai gali būti jūsų pašaukimas? Neskubėkite apsispręsti jei dar neįsigilinote, tegu tai bus apgalvotas ir tvirtas apsisprendimas. Kviečiu pažiūrėti webinarą Veiklos galimybė su Young Living suteiksiantį jums gilesnių žinių apie Young Living kompaniją, tinklinio marketingo veiklos modelį, jo privalumus bei galimybes ir šiuolaikinį tinklinio marketingo modelį.
Norintiems prisijungti prie mano komandos siūlau įvairius mokymus, resursus ir pagalbą jų kelyje į prasmingą savirealizaciją ir gerovę.
Sekantis žingsnis
Galimybės ateina netikėčiausiais pavidalais ir tik giliau įsižiūrėję suprantame, kad tai Visatos atsakymas į mūsų klausimus ir troškimus.
Kviečiu žiūrėti webinaro įrašą: Veiklos galimybė su Young Living